INSCRIPCIÓ / MATRÍCULA

La inscripció/matrícula es farà a través de la pàgina web de l’AFA, omplint les dades sol·licitades en el formulari. El nombre de places per a cada activitat és limitat. Per assignar les places es tindrà en compte la data (dia i hora) en que es formalitzi la inscripció per Internet i aquesta és la que prevaldrà en cas d’haver-hi més inscrits que places. L’AFA es reserva el dret d’anul·lar qualsevol activitat en cas de no haver-hi el nombre suficient de participants (el nombre mínim és variable en funció del cost de l’activitat) i de fer canvis al present programa i horaris, sempre que sigui necessari. Aquests canvis s’informaran amb l’antelació suficient. El procés d’inscripció a les activitats extraescolars es durà a terme a partir del mes de maig a través de la pàgina web de l’ AFA, omplint les dades sol·licitades en el formulari. El mes de juliol es determinarà quines activitats tenen el nombre mínim de participants i, per tant, queden confirmades, quines activitats queden descartades i quines activitats es mantenen temporalment a la graella a l’espera d’intentar arribar al nombre mínim de participants durant les inscripcions de setembre. Un cop confeccionades les llistes provisionals d’admesos a cada activitat, s’enviarà un correu electrònic de confirmació durant el mes de juliol. La inscripció a través de la pàgina web de l’ AFA comprometrà a l’alumne a fer l’activitat en cas d’obtenir la plaça, no s’entendrà únicament com a preinscripció. Un cop assignada la plaça a una activitat i validades les llistes d’admesos, les baixes es regularan tal i com s’indica al següent apartat.

 

PAGAMENT

El pagament de les activitats es farà mensualment i amb càrrec directe al compte bancari on es giren els rebuts habituals, els primers dies del mes següent. Per a la fixació dels preus de les extraescolars s’han tingut en compte els dies festius que l’afecten durant el curs. En cas de baixa de l’activitat abans de finalitzar el curs es cobrarà el mes en curs tot sencer. La Junta de l’ AFA es reserva el dret a aplicar mesures excepcionals davant de casos excepcionals.

 

ALTES/BAIXES

Les altes i baixes de les activitats fora del període regulat d’inscripció s’hauran de formular a través del correu de l’ AFA (ampasecretaria@yahoo.es). L’alta serà efectiva de forma immediata i la baixa al final del mes en curs. La sol·licitud de la plaça durant el curs en una activitat no implica la seva realització, dependrà de si hi ha places disponibles.

 

DEVOLUCIONS/IMPAGAMENTS

Qualsevol devolució o impagament reiterat i sense justificar podrà causar la baixa de l’alumne de l’activitat. Les devolucions dels rebuts hauran d’assumir les despeses de devolució bancàries. En cas d’IMPAGAMENT i/o DEVOLUCIÓ sense justificar es comunicarà per correu electrònic per a que es faci el pagament en els següents 3 dies hàbils. En cas de no efectuar-se el pagament es donarà de baixa a l’alumne de totes les activitats impagades. En el cas de REINCIDÈNCIA en la devolució de rebuts i retards en el pagament s’aplicarà un recàrrec de 3 € per rebut tornat o pel retard en el pagament. Prèviament s’informarà a la família.

Si s’està pendent de pagament de qualsevol servei ofert per l’ AFA (menjador, acollida, extraescolars,..) no es podrà gaudir d’altres serveis o activitats ofertes per aquesta.

 

FUNCIONAMENT DE LES ACTIVITATS

Les activitats extraescolars comencen a l’octubre i acaben al maig. En cas no poder assistir un dia a l’activitat, cal comunicar-ho a través de l’agenda a l’educador/a de manera que pugui informar als monitors de l’activitat. Les activitats començaran puntualment a l’hora convinguda. A l’inici de les activitats de la tarda es deixarà temps entremig per berenar. Es seguiran els protocols fixats en les Normes de Convivència del centre, ja que impliquen tant al temps lectiu com al de les activitats organitzades per l’ AFA. És obligatòria la puntualitat a la sortida de les activitats. En cas de retards reiterats, la Junta de l’ AFA prendrà la mesura que cregui més oportuna, com ara donar de baixa a l’alumne o cobrar-li la despesa de monitoratge que generi. En cas d’anul·lació d’alguna classe d’activitats extraescolars per causes no imputables a l’organització de l’ AFA no es recuperaran les classes anul·lades ni es retornaran els diners. El fet d’inscriure a l’alumne/a a alguna de les activitats proposades implica l’acceptació total d’aquesta normativa. Els formularis d’inscripció de les activitats extraescolars són accessibles des de la pàgina web de l’escola (enllaç) i de la pàgina web de l’ AFA:

https://www.santsalvador.cat/ampa/activitats/

Tota la informació referent a les activitats extraescolars es penjarà al web de l’ AFA.